Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor - 27.11.2017

CONSILIUL JUDEȚEAN HARGHITA
DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR
cu sediul în Miercurea-Ciuc, Str. Leliceni, nr. 45

organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante de funcționar public de execuție pe durată nedeterminată de:

 

Inspector, Clasa I, grad profesional asistent la Biroul de Evidența a Persoanelor

Condiţii de participare:

  • îndeplinirea condițiilor generale prevăzute la art.54 din Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, știinte juridice, administrative sau economice.
  • cunoştinţe de utilizare a calculatorului la nivel avansat;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite necesare ocupării postului: minimum 1 an.

Referent, Clasa III, grad profesional principal la Biroul de Evidența a Persoanelor

Condiţii de participare:

  • îndeplinirea condițiilor generale prevăzute la art.54 din Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • studii medii liceale absovite cu diploma de bacalaureat;
  • cunoştinţe de utilizare a calculatorului;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite necesare ocupării postului: minimum 5 ani.

Concursul vor avea loc la sediul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor, după cum urmează:

  • proba scrisă va avea loc în data de 27 noiembrie 2017, ora 10:00;
  • proba de interviu/practică va avea loc în data de 6 decembrie 2017, ora 10:00.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 23.10.-13.11.2017, inclusiv si vor contine :

  1.  formularul de înscriere cf. Anexei nr.3 din HG 611/2008
  2.  copia actului de identitate;
  3.  copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  4.  copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  5.  cazierul judiciar;
  6.  adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7.  declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele menționate se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Harghita, Direcţia Județeană de Evidență a Persoanelor – Compartimentul resurse umane,financiar-contabilitate, informatică telefon 0366/100207.

 

Director executiv,
Simon Mihály

 

 

POSTURI VACANTE
Pagini tematice
Calendar evenimente
«decembrie, 2024»
lmmjvsd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

FACEBOOK

Proiecte

 

 

 

 

 

 

 

ENSIE

 

 

Network of Cities for Artistic Creation

European Day of Artistic Creativity

Creative Ideas Bank

 

 

DAUNE CAUZATE DE ANIMALE SĂLBATICE

Urgenţe

Număr unic pentru apeluri de urgenţe:

112

Serviciul permanent de deszăpezire al drumurilor judeţene asigurat de Consiliul Judeţean Harghita:

0266 207 774